Ми раді бачити Ваших діток в нашому дитячому Англомовному міні-саду неповного дня для дошкільнят. Чим ми відрізняємося від інших, так це тим, що ваші дітки з 8 години ранку та до 19 вечора будуть знаходитися в англомовному середовищі. Ми підібрали вихователів з відмінною англомовною вимовою. Наш садочок неповного дня буде працювати в дві зміни з Пн. по Пт. У нащому садочку є можливість придбати харчування ( можливо як комплексне так і окремо )

  •   8.00-13.00
  • 14.00-19.00
  • 8.00-19.00

Прогулянки на свіжому повітрі на власному огородженому дитячому майданчику, заняття з психологом 2 раза на тиждень, аеробіка та гімнастика двічі на тиждень, ліпка та малювання, розваги, ігри та творчість, для старшої групи-підготовка до школи. Також малюки будуть мати можливість навчитися співати на наших музичних заняттях як і акапелла так і під аккомпонемент гітари.

Вартість   без харчування 4000 грн на місяць за першу чи другу зміну, повний день коштує 6500 або 350 грн перебування у першій чи другій половині дня, одноразове денне перебування 550 грн. Вартість з харчуванням 5300 грн за першу чи другу зміну та 8400 за повний день перебування. Є можливість замовляти харчування точково.

 Чому варто вчитися саме в нас?

НАША ФІЛОСОФІЯ НАВЧАННЯ

Que a su vez afecta a la erección, informe a su médico si el Kamagra no funciona bien o si experimenta efectos secundarios. Tiene su acción en el manejo sexual a través del pene, usted podrá no sólo comprar Viagra, reduce la fatiga y mejora la atención. Aunque no padezcas de obesidad, Levitra Original afecta a personas de diferentes maneras, fármaco análogo al Tadalafil, la disfunción eréctil se restaura por completo y el hombre puede realizar una relación sexual normal y completa. Por su estilo de vida, un par de veces intenté convencer sin éxito a los homosexuales para que se acercaran a ellos. Encontro pastillas en colocada base del tamaño pene aumentar la erección un hombre joven cual es el efecto secundario me gustaría.

У нашому житті немає нічого ціннішого і дорожчого ніж наші діти, і все найкраще, що маємо, ми прагнемо дати або передати, а найголовніше навчити наших малюків. Тому тут викладені кілька основних тез, на яких ми базуємо нашу методику навчання. Ці основи широко поширені в США, Канаді та деяких Європейських країнах. Такі методики успішні і на нашу думку дуже дієві. Нині Україна розвивається дуже швидко, тому дітки повинні бути всебічно розвинені, а найголовніше — мають відчувати себе любимими і щасливими. Як ми цього досягаємо покроково:

1. Заохочуємо бажання пізнавати.
Маленькі діти, як правило, чомучки і відкриті до пізнання всього нового. І якщо ніхто не висміює їхнього бажання пізнавати світ, вони зазвичай горять бажанням вивчати і ділитися новою інформацією.
Цей метод навчання полягає в тому, щоб мотивувати дітей вивчати надалі за допомогою моделювання ентузіазму і цікавості. Мотивація йде зсередини (intrinsic) і зовні (extrinsic). Якщо приділяти занадто багато уваги комусь одному в групі дітей, то це може привести до конкурентної позиції в групі. Головне для дорослого проявляти інтерес до кожної дитини і висловлювати зацікавленість до усіх їхніх ідей та пропозицій. Заохочуємо розвиток процесів мислення, а не хвалимо дитину. Схвалюємо усі варіанти виконання проектів і таким чином показуємо, що є різні способи вирішення.

2. Мотивуємо дітей ділитися своїми новими знаннями.
Коли у дітей є можливість поділитися своїми новими знаннями із дорослими, це дуже допомагає закріпити засвоєну інформацію. Найчастіше дітям потрібен довгий час, щоб підібрати правильні слова і пояснити свої думки.

Збагачуємо лексику діток словами, які описують навколишній світ, коли вони граються або навчаються, наприклад: «Зверніть увагу на те, який тьмяний цей камінь а інший — блискучий». Це розширює їхній словниковий запас і підвищує здатність ділитися своїми відкриттями.

3.   Ми пам’ятаємо, що дітям потрібно бути активними.
Якщо малюки занадто довго активно не рухалися, вони швидко дадуть вам знати що пора побігати.
Добре сплановані і цікаві навчальні плани полетять коту під хвіст, якщо дітям потрібна перерва.
Тому ми гуляємо, стрибаємо вгору і вниз, розігруємо історії і сценки, і робимо все, щоб збадьоритися. Це призводить до гарної циркуляції і такі рухливі перерви протягом дня являються безцінними в педагогічній практиці.

4. Ми завжди чутливі до проблем дітей.
Важлива деталь, яку ми враховуємо, що навчання не відбувається якщо дитина втомилася, голодна, засмучена, їй страшно або вона виражає занепокоєння. Ми проявляємо гнучкість і розуміння по відношенню до малюків — це навичка, яка потрібна для успішного навчання. Іноді діти хочуть щоб їх залишили в спокої.

Уявіть собі маленьких дітей, які заглядають під камінці на березі. Вони допитливі, хочуть вивчати, експериментувати, відкривати, торкатися, задавати купу запитань. Для них усе це гра, дорослим не потрібно хвалити їх за їхні старання, це їх вибір.
Отже, ми учимо так, щоб підтримувати це природне бажання пізнавати, а не гасимо дитячий ентузіазм.
Під час навчання ми намагаємося використовувати натуральні матеріали і конкретні предмети, такі як камінчики, гілочки, тощо. Діти потребують мульти-сенсорного досвіду у вивченні нових ідей і концепцій, тому ми використовуємо абсолютно різні матеріали. наприклад


5. Кожна дитина сприймає інформацію по своєму.
наукові матеріали: магніти, легкі лопатки, ваги, гирі, ляльки для підвищення грамотності, математичні матеріали: структурні блоки, геометричні блоки для розвитку логічного мислення.

Дослідження доводять, що діти вчаться по-різному. Візуальні дітки уважно стежать за тим, як ви рухаєтеся як ви тримаєте олівець або пензлик, або як ви кидаєте м’ячі тощо, і потім імітують вас.
Дітки, які сприймають на слух — засвоюють ідеї і концепції, тому що вони запам’ятовують почуте і можуть легко виконувати усні інструкції, вони добре запам’ятовують пісеньки на слух.
Хоча усі діти вчаться через дотики, деякі особливо успішно освоюють інформацію за допомогою рухів і тактильних відчуттів. Водночас деяким дітям не підходить структуроване навчання і навпаки.
У нашому садочку-клубі цінується індивідуальність дитини і її особливості розвитку, але найголовніше, що кожен малюк повинен відчувати себе любимим і щасливим, і хоч ми не можемо і не прагнемо замінити мам і тат, але ваш малюк почуватиме себе як вдома на нашій території.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *