Музично-розвиваючі заняття з пані Юлією 

Заняття розпочинається з ходьби по масажних доріжках і легкої зарядки під музичний супровід, що дає можливість дітям освоїтися в приміщенні, відпочити і налаштуватися на новий, музичний вид діяльності.

Слухання музики. Після зарядки діти сідають «пити чай»: педагог роздає усім іграшкові тарілочки, чашки, чайник, дітки сідають в круг і «чаюють». У цей час звучить спокійна класична музика. Важливо зберігати тишу, привчати дитину «слухати вушками».  Швидкі твори краще слухати під час рухливої гри. Гра «Дощ»: коли звучить швидка, бравурна музика, дітки ховаються «від дощу у будиночку», коли музика замовкає, то «виходять з будиночка погуляти» і збирати розкидані заздалегідь педагогом шишки, квіточки, грибки тощо.

Пісенне завдання. На уроці дітям буде запропоновано кілька пісень. Важливо, щоб вони не лише слухали їх, але і підспівували. Для цього найбільш відповідними є пісеньки із звуконаслідувальними ефектами. Наприклад «Котеня»: педагог співає віршований текст і пропонує дітям нявкати, зображуючи котеня. Дітки пробують свій голос на різній висоті, а той, хто може, підспівує викладачеві усю пісню.

Ритмічні завдання. Для виховання у дітей почуття ритму зручно використати пісні-ігри з ударними інструментами.

«Ми діти — музиканти»: педагог роздає 2-3 види інструментів (барабани, маракасы, дзвіночки) і співає пісню, під час якої дітки повинні сховати їх за спину і мовчати. Далі звучить назва інструменту, і хлопці починають на ньому грати, намагаючись потрапляти в такт.

У цій інтерактивній пісні-грі діти вивчають назви інструментів, звикають до їх звучання, вчаться тримати паузу, відчувати сильну долю такту, слухати один одного.

Усі запропоновані види діяльності педагог повинен використати по черзі, виходячи із складу групи, враховуючи загальний настрій і індивідуальні особливості кожної дитини.

«Музика для малюків» 

На заняттях раннього музичного розвитку Ви зможете долучити Вашу дитину до музики, познайомити її з основами музичної мови, дати зрозуміти малюкові, що крім конкретних предметів і раціонального підходу до побутових питань існує світ почуттів, звуків, різноманітних настроїв, емоцій, іншими словами — ЧАРІВНИЙ СВІТ МУЗИКИ.

«MUSIC FOR KIDS» (2-4 роки) ПН і ПТ  10.00-10.45

Прийшов час, коли музичні заняття в колективі відіграють у розвитку Вашої дитини не тільки допоміжну роль, а й провокують певний поштовх у фізіологічному, емоційному і розумовому дозріванні. Саме в цьому віці дитина починає розмовляти, складати склади в слова, слова в словосполучення, завершуючи цей процес побудовою закінчених фраз. Справитися з цією нелегкою справою малюкові допоможуть короткі пісеньки:  повторюючи за педагогом запропонований музичний матеріал, нотка за ноткою, звук за звуком почне складатися пісенька. Навчаючись вимовляти музичні звуки, дитина одночасно буде долати певні мовні труднощі, і вправлятися в дикції. Вивчаючи ритмічні особливості музичного матеріалу, паралельно малюк зможе розрізняти ударні звуки в словах, що підвищить правильність і чіткість усного мовлення. Граючи на різноманітних музичних інструментах, виникає необхідність тісної «співпраці» багатьох функцій дитячого організму — слух, зір, робота руками і т.ін., що, безумовно, сприяє розвитку координації рухів.

Слухаючи музику, дитина вчитися відчувати форму твору: певна комбінація гармоній дозволяє безпомилково визначити кінець мелодії, що допомагатиме в подальшому закругляти інтонації в кінці пропозицій усного мовлення, тонко відчути інтонаційні особливості мови. Крім того, під впливом музики малюк зможе відчути певний емоційний сплеск і вчитися керувати своїми почуттями. Також, в проміжках між основними музичними завданнями діти зможуть пограти в інтерактивні ігри загального розвитку і зайнятися легкими фізичними вправами під веселу музику.

«Маленький музикант» (4-6 років) ПН, СР і ПТ  11.00-11.45

На веселих ігрових музичних заняттях Ваша дитина, в легкій формі зможе ознайомитися з трьома основними позиціями музичного мистецтва: — звук, — ритм, — закінчений музичний матеріал.

Педагог запропонує Вашій дитині веселі пісеньки, на прикладі яких він буде опановувати основи звуковисотності, пробувати свій голос, знайомитися з інтонуванням. Рольові ігри та пісні дозволять дитині відчути різні музичні образи, проявляти фантазію і перевтілюватися в різних казкових героїв.

Гра в шумовому оркестрі навчить дітей слухати не лише ритмічний малюнок, а й музичні партії один одного, а також слухати і чути паузи, що виховуватиме в ньому почуття терпіння і послух. Крім виховання почуття ритму, Ваш малюк дізнається основні принципи темпу, метри, навчиться відрізняти основні музичні розміри і жанри.

Слухаючи оформлений музичний матеріал (п’єси, закінчені епізоди популярної класичної музики) дитина буде розвивати свої емоційні здібності, навчиться відчувати музичну форму твору, проявляти фантазію в роботі над музичними образами, познайомиться з різними групами музичних інструментів.

Заняття супроводжуються спортивними іграми, іграми на увагу, координацію рухів.

Усі уроки тривають 45 хвилин.

Ціна за 1 урок 120 грн.

 

 

 

Deux autres marques populaires de médicaments contre l’impuissance dont le brevet touche à sa fin, avec un temps médian d’environ 4 heures, envoyé au client pour approbation des articles après approbation par le client. Le Levitra provoque certains effets secondaires comme des maux de tête, si vous achetez le Sildenafil d’origine. Certaines personnes commencent même à lutter avec leurs femmes, les huîtres stimulent la testostérone et sont considérées comme un aliment aphrodisiaque. Directement une preuve supplémentaire de bières exposition positive Shoppharmacie-Prix à l’étranger, les nuages ​​ont créé l’impact total des comprimés d’ukialis de ces sociétés.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *